Hammer Odde Kajakklub

Sådan bliver du medlem:

Du skal kontakte vores formand. Det årlige kontingent er fastsat til 700,- samt 500,- i indmeldelsesgebyr. Indmedelelsesgebyret dækker også et instruktionskursus. Kontingent og indmeldelelsesgebyr indbetaler du til vores klubkonto i Nordrea reg. nr. 0650 konto nr. 6447585918.

Som nyt medlem skal du frigives for at få lov til at benytte klubkajakkerne alene. Du bliver frigivet ved at gennemføre instruktionskurset og når du har deltaget i 5 klubroninger. Du kan også blive frigivet, hvis du har gennemført et kursus på minimum EPP2 niveau, har deltaget i 5 klubroninger og har vist, at du stadig mestrer selvredning og makkerredning.

For at bibeholde status som frigivet roer skal man hvert år lave en selvredning og en makkerredning og svømme 600m. Dette kan ske enten i svømmehal eller i åbent vand.

På et instruktionskursus lærer du grundlæggende roteknikker, selvredning, makkerredning mm. Kurset svarer til EPP2 niveau.

Download: